Teenage Mutant Ninja Turtles - Shredder's Revenge
Kick shell with Leonardo, Raphael, Donatello, Michelangelo or other familiar friends in this totally tubular '80s-inspired beat 'em up. Cowabunga!
They're lean, they're green and they're mean! Battle as the Teenage Mutant Ninja Turtles to foil Krang and Shredder's latest twisted plan. Brawl across a righteous range of classic TMNT locations in this beautifully rendered retro beat 'em up. Smash your way through more than a dozen different levels and use your dangerous ninja combos to defeat classic enemies like Baxter Stockman or the Triceraton!
Both the Dimension Shellshock and the Radical Reptiles DLC are included in the main game and available as you play.