Television Trivia
Quizy filmowe nigdy nie sprawiały tyle frajdy. Rzuć wyzwanie samemu sobie lub zorganizuj wieczór serialowych quizów ze znajomymi i rodziną w trybie Party Mode! Wybieraj spośród najpopularniejszych produkcji telewizyjnych, takich jak Simpsonowie, Gra o tron, Biuro, Przyjaciele, Star Trek, South Park, Chirurdzy, Rodzina Soprano czy Kroniki Seinfelda.
Na co więc czekasz? Pobierz grę już teraz i rozruszaj swój umysł w Television Trivia!