Television Trivia
Televizyon bilgi yarışması hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı. Kendine meydan oku veya Party Mode'da arkadaşların ve ailenle birlikte bir televizyon bilgi yarışması gecesi düzenle! The Simpsons, Game of Thrones, The Office, Friends, Star Trek, South Park, Grey's Anatomy, The Sopranos ve Seinfeld gibi popüler diziler arasından seçim yap.