Ten Dates
Ten Dates to sequel interaktywnej komedii romantycznej Five Dates. Misha, dziewczyna z Londynu, w poszukiwaniu swojej drugiej połówki podstępnie przekonuje swojego przyjaciela, Ryana, do udziału w imprezie speed dating. Misha i Ryan spotykają po pięciu potencjalnych nowych partnerów i muszą wykazać się odwagą i urokiem osobistym na szybkich randkach z całkowicie różnymi osobowościami.
Twoje wybory i interakcje w trakcie gry wpłyną na wzmocnienie lub pogorszenie Twoich relacji z osobą, z którą jesteś na randce. Misha i Ryan mają do wyboru rozbudowane opcje dialogowe na przeróżne tematy i pytania osobiste oraz przechodzą przez gry na przełamanie lodów, niezręczne sytuacje i nieoczekiwane wyznania. Czy któreś z nich znajdzie miłość?