Ten Dates
Ten Dates (On Buluşma), geçen interaktif romantik komedi Five Dates'in devamı niteliğindeki bir yapımdır. Londra'da yaşayan ve gerçek bir ilişki arayışında olan Misha, en yakın arkadaşı Ryan'ı kendisiyle birlikte hızlı buluşma etkinliğine katılması için ikna eder. Potansiyel beş ayrı kişiyle eşleşecek olan Misha ve Ryan, birbirinden çok farklı kişiliklere sahip kişilerle çıkmak için cesaretlerini toplamalı ve cazibelerini ortaya koymalıdır.
Oyun boyunca yaptığın seçimler ve etkileşimler, flörtünle olan ilişkini olumlu ya da olumsuz yönde etkileyecek. Misha ve Ryan, dallanıp budaklanan, karmaşık sohbet konuları ve derin sorular zincirinin ortasında buz kırıcı oyunlar, garip senaryolar ve beklenmedik gerçeklerle karşı karşıya kalacaklar. İkisi de aşkı bulabilecek mi?