Tennis Manager 2021
Tenis akademilerinin yükselişi başladı. Gelişimleriyle birlikte binlerce gelecek vadeden oyuncu tenis dünyasının zirvesine yükselme şansına sahip olacak.
Ancak bu sürecin yönetilmesi gerekiyor. Bir menajer olarak kendi akademini geliştirme ve oyuncularından en iyi şekilde verim alma fırsatına sahipsin. Yerel turnuvalardan Grand Slam'lere kadar, geleceğin tenis şampiyonları senin elinin altında. Mücadeleye hazır mısın?
En az 2.000 turnuva ile tenis turlarına çık. Dinamik Tennis World'de gerçek hayata yakın yönetim deneyimleri yaşa: Çocuk ve profesyonel turlarından 5.000'in üzerinde oyuncu yeni menajerleriyle başarıya giden yola çıkmaya hazır.
Pro Takımının takvimini yönetirken oyuncularının istediğin yönde şekillendireceksin. Kendi antrenman rutinlerini belirle veya personelinin önerilerini uygula. Her oyuncu için ekipman markalarıyla anlaşma yap: Yeni bir görünüş mü, yüksek kazanç mı? Seçim senin. Wilson, Lacoste, ASICS gibi bu sporun en ikonik markalarına ve 2021'de son çıkan koleksiyonlarına erişebileceksin.
3D karşılaşma istatistiklerine sahip olan eşsiz 3D karşılaşma motoru sana bu gücü veriyor. Daha hızlı başlangıç için önceden hazırlanmış oyun planlarını seç veya oyuncularının oyun tarzlarındaki her unsuru derinlemesine incele. Karşılama vuruşunu çizgiden mi, yoksa merkezden mi yapmalılar? Sert vuruş mu, yumuşak vuruş mu? Doğru bir koçlukla oyuncuların tüm dikkatleri çekmeye hazır olacak ve akademin için Grand Slam kupaları kazanmaya başlayacak!