Tennis Manager 2023
Akademinin başına geç ve junior ligden profesyonel aşamaya uzanan 2.000'den fazla karşılaşma ile çok çeşitli turnuvalarda boy göster. Elindeki 5.000 oyuncu arasından akademini zafere taşıyacak yetenekli kişileri keşfet.
Tennis Manager 2023'te stratejik yönetim, başarının anahtarıdır. Hem kısa hem de uzun vadeli hedeflere ulaşmak için finansal istikrar sağla, kontrat görüşmeleri gerçekleştir ve akıllı yapısal yatırımlar yap. Zekice aldığın kararla büyük beklentilere sahip yönetim kurulunu etkileyerek kendi koçluk ve yönetim tarzınla herkese örnek oluştur.
Kaptanlık pozisyonu için biçilmiş kaftan olduğunu Federasyonuna göster. Yeni sorumluluklar al ve milli takımı gelmiş geçmiş en büyük şampiyona olan Dünya Tenis Kupası'na taşı.
Son teknoloji 3D motorla heyecanı doruklarda yaşa ve maçlar sırasında oyuncuna gerçek zamanlı koçluk yap.
Altın madalyayı hedefle ve oyuncunun Olimpiyat Oyunları'ndaki kariyerine prestijli bir unvan ekle. 2024'ten itibaren her dört yılda bir düzenlenecek bu ikonik turnuvaya katıl. Tarih yazmanın ve adını tenis efsaneleri arasına kazımanın zamanı geldi.
Tenis antrenörü rolünü üstlenerek heyecan verici bir yolculuğa yelken aç. Tenis yönetiminin dinamik dünyasında kaderinin kontrolünü eline al!