Terra Memoria - Artbook
Rzuć okiem na Sztukę Terra Memoria z 84 stronami ekskluzywnych grafik, modeli postaci w 2D i 3D, stworzeń i środowisk gry.
Uwaga spoiler! Ten produkt zawiera pewne spoilery dotyczące fabuły Terra Memoria, przeglądaj na własne ryzyko!