Terra Memoria - Soundtrack
Terra’nın dünyasında 81 parçadan oluşan 3 saatlik müzik yolculuğu sizi bekliyor!
Dikkat, spoiler içeriği! Bu ürün Terra Memoria'nın hikayesi hakkında spoiler içerebilir, kendi sorumluluğunuzda göz atın!