Terra Nil Digital Artbook
W albumie cyfrowym znajdziesz grafiki z różnych etapów prac, szkice koncepcyjne budynków, zbliżenia niektórych ręcznie malowanych tekstur i poznasz z niego różne kierunki szaty graficznej, które rozważano, zanim gra uzyskała obecny kształt.