Terrain of Magical Expertise
Jest rok 2020 i popularna nowa gra MMORPG „TOME” organizuje specjalne wydarzenie z ogromną nagrodą pieniężną. Jesteś etycznym hakerem (White-Hat Hacker), któremu tajemniczy przyjaciel podarował kopię gry TOME i poprosił go o przysługę – wyeliminuj z gry groźnych hakerów Black-Hat (Black-Hat Hackers), którzy oszukują, aby wygrać Kampanię Mistrzów (Campaign of Champions)!
Przez przypadek łączysz siły z gildią zdeterminowanych graczy o nazwie „The Dandy Alliance” i wyruszasz w turową przygodę z gatunku RPG, aby pomóc nowo poznanym przyjaciołom osiągnąć zwycięstwo!
– 6 członków zespołu, każdy z wyjątkowymi umiejętnościami, które można połączyć w „Ataki drużynowe” (Team Attacks), dewastujące Twoich wrogów!
– 25 etapów do odkrycia z ponad 200 niepowtarzalnymi przeciwnikami, którym przyjdzie Ci stawić czoła w walce turowej!