Terrain of Magical Expertise
Yıl 2020 ve "TOME" isimli yeni popüler bir MMORPG, büyük bir para ödülü olan özel bir etkinlik düzenliyor. Sen, "Campaign of Champions" yarışmasını kazanmak için hile yapan sinsi Black-Hat Hacker'ları alt etmeni rica eden gizemli bir arkadaşın TOME'un bir kopyasını hediye ettiği White-Hat Hacker rolündesin!
Kazanmaya kararlı oyunculardan oluşan "The Dandy Alliance" ile güçlerini tesadüfen birleştirerek yeni bulduğun arkadaşlarının zaferi elde etmesi için sıra tabanlı bir rol yapma macerasına çıkıyorsun!
Güçlerini birleştirerek düşmanlarını mahvedecek "Team Attack"ler oluşturabilen benzersiz yeteneklere sahip 6 grup üyesi karakter!
Sıra tabanlı savaşta savaşılacak 200'den fazla benzersiz düşman ile keşfedilecek 25 bölüm!