The Vagrant
Journey into a gorgeous hand-painted fantasy world known as Mythrilia and discover the truth about your bloodline and its darkest secret. Play as Vivian the Vagrant, a traveling sellsword, who follows her lost father's research in an effort to reunite with her family. Hack and slash a path from a quiet coastal village through mysterious forests, haunted castles, and wrecked battlegrounds. When the endless barrage of enemies have been vanquished, what solace will be left for our hero?
The Vagrant is a 2D action RPG. As Vivian, you will experience an exciting and challenging adventure focused on combat gameplay that utilizes combo chains, charge attacks, and special skills, all while improving your character's build through new equipment and abilities. Play casually or become a master combatant.
A large-scaled skill set to enhance character builds for immersive and intense gameplay.
Use various offensive skills to destroy your enemy. Evolve the skills with elemental enchantments.
10+ challenging Boss monster with intuitive AI and battle mechanics. Challenging even for the most advanced players.
Monsterpedia that allows you to collect data on the monsters as you defeat them.
4 difficulties ranging from casual play to hardcore fighting, each with the full gameplay experiences.