Rompecabezas desafiantes
Music, backgrounds, sounds, special effects—everything, down to the Tetriminos themselves—pulse, dance, shimmer, and explode in perfect sync with how you're playing, making any of the game's 30+ stages and 10+ modes something you'll want to experience over and over again.
Over 30 different stages, each with its own music, sound effects, graphical style and background that all evolve and change as you play through them.
Includes the all-new “Zone” mechanic, where players can stop time (and Tetriminos falling) by entering “the Zone” and either get out of a sticky situation that could otherwise lead to “Game Over,” or rack up extra Line Clears for bonus rewards.
Players on different platforms can easily join Friend Match rooms with the new Room ID feature.
Among the new modes is "CONNECTED," where three players can team up and literally connect their Tetris Matrices to fight against A.I.-controlled Bosses; "Zone Battle," a one-on-one match of standard competitive Tetris, but with a twist: the time-stopping Zone mechanic; and "Score Attack" and "Classic Score Attack,” two single-player versus modes where two players compete separately to see who can get the best score.
Spectator mode is available in Friend Matches. A room can contain up to 8 total people. Spectators can use emotes during the match to liven up the competition.