Tharsis
Tharsis is a turn-based space strategy game. With dice. And cannibalism. It puts you in control of humanity’s first mission to Mars, just as it’s struck by a micrometeorite storm.
A mysterious signal originating from the Tharsis region of Mars set us on a frantic mission. Who sent it? And why? Impossible questions, but in them lie the key to humanity’s survival.
Now, millions of miles away from home, a micrometeoroid storm has left us with a severely damaged ship, two deceased crew, and the sneaking suspicion this trip was doomed from the start.
Tharsis is a turn-based space strategy game. With dice. And cannibalism. It puts you in control of humanity’s first mission to Mars, just as it’s struck by a micrometeoroid storm. You must guide your crew through disasters, food shortages, and the unforgiving nature of space — all while maintaining your sanity amidst cryptic signals and warnings from Mars.