Tharsis
Przyczyną tej szalonej wyprawy był tajemniczy sygnał pochodzący z wyżyny Tharsis na Marsie. Kto go wysłał? I dlaczego? Choć uzyskanie odpowiedzi na te pytania może wydawać się niemożliwe, to od nich zależy przetrwanie ludzkości.
A teraz, miliony kilometrów od domu, w wyniku burzy mikrometeorów zostaliśmy z poważnie uszkodzonym statkiem, dwoma śmiertelnymi ofiarami i narastającym przekonaniem, że misja ta od początku była skazana na klęskę.
Tharsis to turowa gra strategiczna rozgrywająca się w kosmosie. Z rzutami kostką. I kanibalizmem. W grze przejmujesz dowodzenie nad pierwszą wysłaną na Marsa wyprawą ludzkości w chwili, gdy trafia ona w burzę mikrometeorów. Musisz prowadzić swoją załogę zmagającą się z katastrofami, brakiem żywności i bezlitosną pustką kosmosu – próbując zachować zmysły pośród niezrozumiałych sygnałów i ostrzeżeń z Marsa.