Tharsis
Tharsis, sıra tabanlı bir uzay strateji oyunudur. Tabii zarlar da var. Ve yamyamlık da. Bu oyunda insanlığın Mars'a yaptığı ve bir mikrometeorit fırtınasına yakalanan ilk görevin başındasın.
Mars'ın Tharsis bölgesinden gelen gizemli bir sinyal bizi çok heyecanlı bir göreve gönderiyor. Sinyali kim gönderdi? Ve neden gönderdi? Cevaplaması imkansız sorular ama bu soruların cevapları insanlığın hayatta kalması için çok önemli.
Şimdi evden milyonlarca kilometre uzakta bir mikrometeorit fırtınası bizi ağır hasarlı bir gemi, iki ölü ekip arkadaşı ve bu yolculuğun en başından lanetli olduğu şüphesi ile baş başa bıraktı.
Tharsis, sıra tabanlı bir uzay strateji oyunudur. Tabii zarlar da var. Ve yamyamlık da. Bu oyunda insanlığın Mars'a yaptığı ve bir mikrometeorit fırtınasına yakalanan ilk görevin başındasın. Ekibine felaketlerde, kıtlıklarda ve uzayın acımasız doğasında önderlik etmelisin — bütün bunları yaparken Mars'tan gelen esrarengiz sinyaller ve uyarılar aklını kaçırmana yol açmamalı.