The 7th Guest Remake
Kultowa gra „The 7th Guest” powraca, a wraz z nią złowieszcza posiadłość, skomplikowane zagadki i mroczne sekrety, które budzą się do życia w nowej odsłonie tej przygody.
Kultowa gra „The 7th Guest” powraca do życia dzięki nowoczesnej technologii, która przedstawi tę klimatyczną historię w zupełnie nowym wymiarze.
Do złowieszczej posiadłości zostało zaproszonych sześcioro gości. Ale dzieje się tu coś podejrzanego. W cieniu ukrywa się bogaty samotnik i konstruktor zabawek, Henry Stauf. Działają tu również tajemnice, mroczne moce. Kim jest siódmy gość? Czego od gości chce Henry? I kto zdoła przeżyć, aby móc opowiedzieć tę historię?
„The 7th Guest” to doskonała gra przygodowa dla wszystkich miłośników skomplikowanych zagadek, odkrywania budzących grozę miejsc i mrożących krew w żyłach historii.