Oryginalna ścieżka dźwiękowa The Alters
Stając oko w oko z ogromem obcej planety, człowiek odczuwa wewnętrzny impuls do autorefleksji. Znany z epickiej i pełnej emocji muzyki do serii Frostpunk Piotr Musiał przenosi swój talent w kosmos, tworząc ścieżkę dźwiękową do opowieści science fiction o przetrwaniu, które staje się głęboką i osobistą podróżą. Jego ścieżka dźwiękowa do The Alters dorównuje różnorodnością niezwykłemu połączeniu gatunków, jakie oferuje gra. Brzmienia pełne klasycznego zachwytu typowego dla gier przygodowych przeplatają się z dynamicznymi motywami odzwierciedlającymi dramatyczną walkę o przetrwanie.
Piotr Musiał: W każdym gatunku muzyki kryje się coś ciekawego, co potrafi zainspirować i zaintrygować. ... Lubię czerpać z tej różnorodności, szukając tego, co słyszę głęboko w swojej duszy.