The Anacrusis
W The Anacrusis SI kontroluje każdy aspekt gry, tworząc każdego wroga, kierując każdym bossem, rozmieszczając wszystkie bronie, urządzenia i apteczki. Dzięki temu poziom trudności jest zawsze idealnie dopasowany do Twoich umiejętności.
Pierwszy sezon The Anacrusis opowiada historię czterech niecodziennych ocalałych – Nessy, Guiona, Liu i Lance'a – którzy wbrew woli muszą dołączyć do walki, broniąc ludzkość przed obcymi. W miarę postępów odkryjesz tajemnicę ataku obcych.