The Anacrusis
The Anacrusis'te yapay zekâ sürücüsü oyunun her yönünü kontrol ediyor. Her düşmanın doğmasını sağlıyor, her bölüm sonu canavarını yönlendiriyor, her silahı, cihazı ve can kitini yerleştiriyor. Beceri seviyen ne olursa olsun ideal zorluk seviyesini bulacaksın.
The Anacrusis'in birinci sezonu, umutsuzca hayatta kalan ve insanlığı uzaylı tehdidine karşı savunmak için zoraki savaşan Nessa, Guion, Liu ve Lance adlı dört kişinin hikâyesini anlatıyor. Uzaylı saldırısının gizemini çözmek için daha fazla oyna.