The Anomaly Detective
Czy to, co widzisz, to halucynacje, czy rzeczywistość? Jest tylko jeden sposób, by to sprawdzić: zamknij oczy. Zachowaj zdrowe zmysły, obserwuj 6 podejrzanych w upiornym hotelu i fotografuj dowody. W tej grze prawda nie jest podana na tacy – to ty decydujesz, kogo oskarżyć.