The Anomaly Detective
The Anomaly Detective, gerçeklik algınızı sorgulatan, psikolojik gerilim unsurlarıyla örülmüş birinci şahıs bir dedektiflik oyunudur. Bir dedektif olarak olay yerine çağrıldınız ancak burası sıradan bir suç mahalli değil. Stres, yorgunluk veya belki de bu otelin ta kendisi zihninizi bulandırıyor.
Gözlerini Kapat: Bir şeylerin ters gittiğini hissettiğinde gözlerini kapat (B Tuşu). Karanlıkta birkaç saniye bekle, nefes al ve zihnini dinlendir.
The Anomaly Detective size hiçbir zaman gerçeği altın tepside sunmaz; sadece kanıtları verir. Topladığınız ipuçları sizi 6 farklı şüpheliden birine götürecek. Panondaki verileri nasıl yorumladığına bağlı olarak kimi seçeceğin tamamen sana kalmış. Gözlem yeteneğine güven ve kararını ver.
Nasıl Oynamalısınız?: Oyunda keşfedilmeyi bekleyen 30'a yakın anomali bulunuyor. Yaptığınız seçimlere göre değişen farklı kapanış diyalogları mevcut. Ancak tam bir deneyim için oyunu tek oturuşta bitirmenizi, diğer sonları görmek içinse araya zaman koyarak tekrar oynamanızı tavsiye ederim.
Gelecek Planları: Çıkışın hemen ardından önceliğim (eğer bulunursa) kritik hataları düzeltmek olacak. Ardından, küçük yamalarla (patch) oyuna yeni anomaliler ekleyerek içerik havuzunu zenginleştirmeyi planlıyorum.