The Artful Escape
Francis Vendetti, ilk performansına çıkmadan önce ölü bir halk efsanesinin gölgesi ve kendi hayal gücünün kozmik gelgitleriyle mücadele ediyor.
Efsaneye dönüşmüş müzisyen amcasının gölgesinden sıyrılmaya çalışan genç bir gitar dehası, yeni sahne kimliğini bulmak ve kim olmadığını anlamak için çalıntı opera binalarından müzikle çınlayan uzaylı ülkelerine ve {{Cosmic Extraordinary}}'nin imkânsız derinliklerine uzanan psikedelik bir maceraya atılıyor.
Büyük umutların, aşılmaz gölgelerin, uzaylıların, folk müziğin, gitar sololarının, atıp tutmaların ve hayallerini çoktan anılara dönüşmüş gibi yaşamanın hikâyesi.