The Banner Saga 2 Soundtrack
Composer Austin Wintory builds on his BAFTA-nominated score to The Banner Saga with yet another large and dramatic orchestral wind ensemble approach, performed by the Colorado Symphony.
The score again features YouTube stars Taylor Davis, Malukah and Peter Hollens, and introduces a new group, the brilliant Icelandic band Árstíðir.