The Banner Saga 2 – Soundtrack
Austin Wintory, który stworzył nominowaną do nagrody BAFTA ścieżkę dźwiękową gry The Banner Saga, powraca z kolejną epicką i dramatyczną kompozycją wykonaną na instrumentach dętych przez orkiestrę Colorado Symphony.
Na ścieżce dźwiękowej ponownie goszczą znane gwiazdy YouTube, takie jak Taylor Davis, Malukah i Peter Hollens. Można w niej usłyszeć też nowy zespół – niesamowitą islandzką grupę Árstíðir.