The Banner Saga 2 Oyun Müzikleri
Parçaya aynı zamanda YouTube yıldızları Taylor Davis, Malukah ve Peter Hollens ile İzlanda'dan yepyeni bir grup olan Árstíðir de eşlik ediyor.