The Banner Saga Trilogy – Stoic Edition
Pakiet The Banner Saga Trilogy pozwoli Ci stworzyć własną historię w epickiej przygodzie RPG rozgrywającej się w świecie wikingów. Przemierzaj z karawaną opustoszały krajobraz upadającego świata, gdzie słońce przerwało swoją niebiańską wędrówkę, a bogowie dawno zginęli. Jako lider klanu podejmuj śmiałe decyzje, rozważnie zarządzaj zasobami i opracowuj umiejętne taktyki bojowe, aby zapewnić przetrwanie sobie i swojemu klanowi. Komu zaufasz? Jak ochronisz sprzymierzeńców? Co zrobisz, gdy nadejdzie mrok?