The Banner Saga Trilogy Stoic Edition
The Banner Saga Trilogy ile bu destansı Viking RYO macerasında kendi kaderinin ağlarını ör. Güneşin gökyüzünden hiç ayrılmadığı ve tanrıların göçüp gittiği paramparça olmuş bir dünyada kervanına kılavuzluk et. Bir lider olarak cesur kararlar alman, kaynakları akıllıca kullanman ve ustaca savaş taktikleri geliştirmen hem senin hem de klanlarının hayatta kalmasını sağlayacak. Karanlık gitgide yaklaşırken acaba kimlere güvenebilirsin, müttefiklerini nasıl koruyacaksın ve hangi seçimleri yapacaksın?
Elle çizilmiş inanılmaz güzellikte savaş sahnelerine ve animasyonlara eşlik eden Grammy adayı olmuş besteci Austin Wintory'nin ilham verici oyun müzikleri seni İskandinav mitolojisinden esinlenilen fantastik bir evrene sürükleyecek.
Kendine özgü benzersiz yetenekleriyle 4 farklı ırka ve 40 farklı sınıfa mensup toplam 48 karakterden biri olarak oynayabilir ve onu kendi oyun tarzına uygun şekilde yükseltebilirsin.
Sonuçları olan stratejik savaşlarda, öncesinde aldığın kararlara ve savaşa götürmeyi seçtiğin karakterlere bağlı olarak zaferi ya da yenilgiyi tadabilir ve hatta karakterini kalıcı olarak kaybedebilirsin.
Savaş kadar çıktığın macera da önemli. Uçsuz bucaksız topraklarda gezdiğin sırada kervanını oluşturup yönetirken üstlendiğin rol yalnızca senin değil tüm bir medeniyetin hayatta kalabilmesi için kritik önem teşkil edecek.