The Binding of Isaac: Repentance
The Binding of Isaac: Repentance to kompletna edycja Binding of Isaac obejmująca całą zawartość z Rebirth, Afterbirth i Afterbirth+ oraz mnóstwo nowych funkcji i elementów rozgrywki. To najlepsze wydanie gry roguelike, która zdefiniowała gatunek!
The Binding of Isaac: Repentance to najlepsza edycja nagradzanej strzelanki na dwa drążki z gatunku roguelike. Obejmuje ona całą zawartość z poprzednich edycji The Binding of Isaac (Rebirth, Afterbirth i Afterbirth+) oraz Repentance, ostatnie i największe dotychczas rozszerzenie wprowadzające setki nowych funkcji, trybów i usprawnień. Doświadcz współczesnego klasyka w nowym wydaniu!
Gdy matka Isaaca zaczyna słyszeć głos Boga żądający, aby kobieta złożyła ofiarę na dowód jej wiary, chłopiec ucieka do mrocznej i niebezpiecznej piwnicy. Znajduje tam chmary groteskowych potworów, zaginione rodzeństwo, własne lęki, a ostatecznie stwora, który dał mu życie. Repentance wprowadza ostatni rozdział sagi Isaaca, z nowymi ostatecznymi bossami i animowanymi zakończemiami!
The Binding of Isaac: Repentance to połączenie gry akcji, RPG i strzelanki, które dzięki bogatym elementom roguelike i losowo generowanemu światu zapewnia tysiące godzin zabawy. Wcielając się w rolę Isaaca, gracze odkryją niesamowite skarby, które zmieniają postać chłopca, dając mu nadludzkie zdolności niezbędne do walki z tajemniczymi stworami, odkrywania tajemnic i przetrwania.