The Binding of Isaac: Repentance
The Binding of Isaac: Repentance, Binding of Isaac'in tüm Rebirth, Afterbirth ve Afterbirth+ içeriklerinin yanı sıra, onlarca yeni özellik ve yeni bir oynanış içeren eksiksiz sürümüdür. Bir türü tanımlayan roguelike oyunun en üst sürümü!
The Binding of Isaac: Repentance, ödüllü roguelike çift çubuklu nişancı oyununun en üst sürümüdür. Daha önceki The Binding of Isaac sürümlerindeki (Rebirth, Afterbirth ve Afterbirth+) tüm içeriklerin yanı sıra, yüzlerce yeni özellik, mod, geliştirme ekleyen ve oyunun bugüne kadarki en büyük ve son genişletmesi olan Repentance'ı içerir. Modern klasiği daha önce hiç olmadığı gibi deneyimle!
Isaac'in annesi Tanrı'nın sesini duymaya başladığında ve inancını kanıtlaması için kendisinden bir fedakârlıkta bulunması istendiğinde, Isaac karanlık ve tehlikeli bir bodrum katına kaçar. Orada aklını kaçırmış canavar sürüleriyle, kayıp erkek ve kız kardeşlerle, korkularıyla ve en sonunda da kendisine hayat veren yaratıkla yüzleşir. Yeni bölüm sonu canavarları ve animasyonlu sonlar ile Repentance, Isaac efsanesini sonlandıran bölümü sunuyor!
The Binding of Isaac: Repentance, yoğun roguelike unsurları içeren ve bu sayede binlerce saatlik oynanış sunan, rastgele üretilen bir aksiyon/RYO/nişancı oyunudur. Isaac'i yolculuğu sırasında takip eden oyuncular, Isaac'in formunu değiştiren ve ona süper insan yetenekleri vererek gizemli yaratık sürüleriyle savaşmasını, sırları keşfetmesini ve sağ salim kurtulmak için mücadele etmesini sağlayan tuhaf hazineleri keşfedecek.