The Bridge
The Bridge to logiczna łamigłówka, która zmusza gracza do zmiany swoich dotychczasowych przyzwyczajeń dotyczących fizyki i perspektywy. To tak, jakby Escher spotkał się z Isaakiem Newtonem. Manipuluj grawitacją, by sufit stał się podłogą, gdy Ty będziesz ryzykownie manewrować pośród niestworzonych budowli.
48 zmuszających do myślenia łamigłówek, z których każda wyróżnia się oryginalnością i wymaga innowacyjnego myślenia.
Niezwykłe światy w stylu M. C. Eschera z niewyobrażalnymi budowlami osadzonymi w stylu pięknej, ręcznie rysowanej czarno-białej sztuki litograficznej.
Alternatywna wersja gry odblokowana po ukończeniu głównego wątku fabularnego zawiera wymagające alternatywne wersje każdej z 24 głównych łamigłówek oraz alternatywne zakończenie!