The Bus - Modding Editor
Tutaj możesz puścić wodze fantazji i stworzyć nowe funkcje, trasy i miasta lub całkowicie rozbudować grę zgodnie ze swoim zamysłem. Edytor modów jest zoptymalizowaną wersją edytora Unreal Engine 5 z wieloma istniejącymi elementami gry. Ułatwia to tworzenie i wgrywanie modów do „The Bus”. Stworzone przez nas narzędzia, takie jak narzędzia do dróg i budynków, pozwalają szybko i intuicyjnie tworzyć nowe światy.
Bądź jedną z pierwszych osób, które dołączą do społeczności moderów i rozbudują „The Bus” według własnych upodobań.