The Bus - Modding Editor
The Bus Modding Editor ile yeni özellikler ve kendi hayal gücü dünyalarını yarat. Mevcut kütüphaneyi ve dahili araçları kullanarak The Bus için hızlıca ve kolayca yeni rotalar ve şehirler oluşturabilirsin.
Burada yaratıcı bir şekilde kafa dağıtabilir ve yeni işlevler, rotalar ve şehirler yaratabilir veya oyunu kendi vizyonuna göre tamamen genişletebilirsin. Modding Editor, pek çok mevcut oyun unsurunun yer aldığı, Unreal Engine 5 Editor'ın iyileştirilmiş bir versiyonudur. Bu, "The Bus" için modlar oluşturmayı ve yüklemeyi kolaylaştırır. Yollar ve yapılar gibi unsurlara yönelik kendi yarattığımız araçlar, hızlıca ve sezgisel bir şekilde yeni dünyalar yaratmanı sağlar.
Mod topluluğuna katılıp "The Bus"ı istediği gibi genişleten ilk kişilerden biri ol.