The Callisto Protocol – Pakiet Zaraza
W trybie Zaraza, najstraszniejszym wymiarze horroru surwiwalowego The Callisto Protocol, śmierć to dopiero początek. Walcz taktycznie i mądrze korzystaj z amunicji – poziom trudności w trybie Zaraza został specjalnie zbalansowany. Czekają na Ciebie silniejsi przeciwnicy i ograniczone zasoby. Nie możesz ręcznie zapisywać gry, a jeśli umrzesz, Twój postęp zresetuje się do początku rozdziału.
Pakiet Zaraza zawiera również 14 całkowicie nowych sposobów śmierci Jacoba z rąk biofagów, kolekcję skórek Strażnicy oraz zestaw skórek na postać i broń inspirowanych ugrupowaniem UJC, które możesz nałożyć na całe swoje wyposażenie.