The Callisto Protocol - Digital Deluxe Edition
Bu hikâye odaklı üçüncü şahıs hayatta kalma korku oyunu günümüzden 300 yıl sonrasında geçiyor ve oyuncular Jüpiter'in uydusu Callisto'da yer alan maksimum güvenlikli bir hapishane olan Black Iron Prison'a atılmış kader kurbanı Jacob Lee rolünü üstleniyor. Mahkûmlar korkunç canavarlara dönüşmeye başlarken hapishane de kaosun içine sürükleniyor. Jacob hayatta kalmak için Black Iron Prison'dan kaçarak güvenli bir yere ulaşmalı, bu sırada da Callisto'nun yüzeyi altında gömülü karanlık ve rahatsız edici sırları açığa çıkarmalı.