The Callisto Protocol − Ostatnią transmisję
W zrujnowanym Więzieniu Black Iron aż roi się od biofagów, ale twoja praca na Callisto nie dobiegła jeszcze końca. Przetrwaj czające się w cieniu okropności wystarczająco długo, aby zdobyć wyniki badań dr Mahler i przekazać je światu. Odkryj wstrząsające sedno eksperymentów dr Mahler i przekonaj się, jak daleko sięgały macki Kallipolis.
Nie tylko musisz zmierzyć się z potwornościami i robotami bezpieczeństwa czającymi się na korytarzach Więzienia Black Iron, ale czeka cię też walka z nowym, obrzydliwym wrogiem – w połowie biofagiem, w połowie maszyną – który czyha w walącym się więzieniu. Trzymaj gardę i używaj każdej dostępnej broni, aby pokonać tych nowych, potężnych przeciwników.
Potworności czekające w Więzieniu Black Iron są przerażające – podobnie jak ty. Zdobądź całkowicie nowy młot kinetyczny, aby pokonać hordy biofagów. Użyj ciężkiego młota, aby zatłuc jednego biofaga i kontrolować wielu przeciwników naraz lub użyj silnego naładowanego ataku, aby zadać potężne obrażenia i rozczłonkować przeciwników.