The Callisto Protocol - Final Transmission
Black Iron Hapishanesi harabeye dönmüş durumda ve içerisi Biophage kaynıyor. Callisto'daki işin henüz bitmedi. Dr. Mahler'ın verilerine erişip dış dünyaya iletene kadar gölgeler ardındaki vahşet ile mücadele et. Mahler'ın deneylerine ilişkin ürkütücü detayları ve Kallipolis'in muazzam nüfuzunu gün yüzüne çıkar.
Black Iron'ın koridorlarında yalnızca pusuda bekleyen canavarlarla ve Güvenlik Birimleriyle karşı karşıya gelmeyeceksin, aynı zamanda çökmekte olan hapishanede kol gezen yarı makine, yarı biophage olan iğrenç bir canavarla da mücadele edeceksin. Bu güçlü, yeni düşmanları yok etmek için gardını al ve sahip olduğun her silahı kullan.
Black Iron'da gizlenen şeyler dehşet verici, fakat sen de öylesin. Biophage sürülerini alt etmek için yeni Kinetic Hammer'ı dene. Tek bir biophage'ı pataklamak ve birden fazla düşmanı eş zamanlı olarak kontrol etmek için darbeli çekici kullan. Yüksek hasar vermek ve düşmanlarını parçalara ayırmak için ise şarjlı ağır saldırıyı kullan.