The Callisto Protocol – kolekcja skórek Outer Way
Zdobądź kolekcję skórek Outer Way i przeżyj przerażającą kampanię The Callisto Protocol w świetnym stylu. Możesz też pochwalić się skórkami na postać i broń w trybie foto.