The Callisto Protocol – Riot Bundle
Sięgnij po zestaw Riot Bundle, w którym znajdziesz zupełnie nowy tryb buntu (Riot Mode), nowe animacje zabójstw i nową, wspaniałą kolekcję przedmiotów kosmetycznych.
Oddaj cześć pierwszym kolonistom Kallisto, zakładając przedmioty z kolekcji skórek Prospector – nowego zestawu przedmiotów kosmetycznych dla gracza, broni i wyposażenia. A jeśli to wciąż dla Ciebie za mało, zdobądź 20 000 kredytów w trybie buntu, aby odblokować kolekcję skórek Hazmat.