The Callisto Protocol - Riot Bundle
Riot Mode'da, biophage sürüleriyle dolu Black Iron Prison'ın derinliklerinde daha önce keşfedilmemiş bir bölgeye adım at. Giderek zorlaşan düşman dalgalarıyla savaş, kredi kazanarak güçlü yükseltmelerin kilidini aç ve hayatta kalmana yardımcı olacak sağlık paketleri ve kaynakları satın al. Verilen hedefleri tamamlayarak sınırsız cephane veren ve düşmanları anında öldüren GRP yerçekimi silahını doldurmanı sağlayan geçici bir özel yetenek kazan ve savaşta avantajlı taraf ol.
Ne kadar ölümcül olduğunu göster. Riot Bundle ile oyuna Jacob'ın biophage'ları yaratıcı bir vahşilikle öldürebileceği on bir heyecan verici yeni animasyon ekleniyor. Tüm modlarda mevcuttur.
Karakterin, silahların ve teçhizatın için yeni bir kozmetik seti olan Prospector Skin Collection'ı kuşanarak Callisto'nun ilk kolonicilerini onurlandır. Tüm bunlar yeterli değilse, Riot Mode'u oynarken 20.000 kredi kazanarak Hazmat Skin Collection'ın kilidini aç.