The Callisto Protocol - Season Pass
Outer Way Skin Collection: Bear the armor of the Outer Way, an underground insurgency pitted against the UJC, as you fight to survive the horrors of Callisto.
Contagion Bundle: Discover the ultimate survival horror experience with a new mode, Contagion. With reduced ammo and health drops, a customized difficulty and permadeath – there are no second chances to escape Black Iron Prison or the horrors lurking beneath the surface of Callisto. The Contagion Bundle also includes thirteen new Jacob death animations and the Watchtower Skin Collection.