The Callisto Protocol - Season Pass
Outer Way Kaplama Koleksiyonu: Callisto'nun dehşetinde hayatta kalmak için savaşırken, UJC'ye karşı çıkmış bir yeraltı isyanı olan Outer Way'in zırhını kuşan.
Contagion Paketi: Yeni oyun modu Contagion ile hayatta kalma korku deneyimini iliklerinde hisset. Azaltılmış mühimmat ve sağlık paketi, özelleştirilmiş zorluk ve kalıcı ölüm ile birleşiyor. Black Iron Hapishanesinden ve Callisto yüzeyinin altında gizlenen dehşetten kurtulmak için yalnızca tek şansın var. Contagion Paketi ayrıca Jacob'ın 13 yeni ölüm animasyonunu ve Watchtower Kaplama Koleksiyonunu içeriyor.