The Captain
Galaksinin diğer tarafında kaybolmuş bir Uzay Filosu bilim subayı olan Kaptan Thomas Welmu rolünü üstleneceksin. Karanlık güçler gezegenimizi yok etmek için Dünya'ya doğru yola çıktı ve onları durdurabilecek tek şey senin elinde.
Uzay teknolojisinden bihaber bir uygarlığa müdahale edecek misin? Gizli bir uzay üssünde yatan korkunç sırrı keşfedecek misin? Ölmekte olan bir yaşam formunun beynini kendi halkına götürecek misin? Yoksa onu kendi gemini geliştirmek için mi kullanacaksın?
Galaksi tehlikeli bir yer. 2. Tip Vakum Roketlerinin (Type 2 Vacuum Rockets) açtığı şiddetli yaylım ateşinden sağ çıkabilecek misin? Ya da yeni elden geçirilmiş Plazma Silahınla (Plasma Gun) onlara günlerini gösterecek misin? Yoksa aradan sıvışıp kimsenin seni görmemiş olmasını mı umacaksın?
Şu lanet korsanlar gözünün içi gibi baktığın gemine zarar verdi. Ucuza kaçıp onu kendin mi onaracaksın? Ya da paraya kıyıp işi profesyonellere mi bırakacaksın? Yepyeni bir Kalkan Patlatıcı (Shield Buster) satın almanın vakti geldi mi? Belki de birkaç işe yarar nükleer savaş başlığı?
Çoğunluğun iyiliği için bir arkadaşını kurban eder misin? Eve hızlı dönebilmek için görev başındaki bir sivil polisi ispiyonlar mısın? Hayati öneme sahip bir gerçeği sırf yanında kalıp arkadaşın olsun diye birinden saklar mısın?