The Colonists: New Lands DLC
Expand your frontiers with The Colonists: New Lands! Improve your transport network and overcome challenging terrain with Bridges and Train Tunnels, boost your economy with the Mint and even allow your bots to discover their spiritual side...
Master the seas with Floating Watchtowers to oversee your charming new Fishing Boats as they haul in bountiful catches of fish and lobster.
With six new maps and much more to discover, New Lands is an essential addition to The Colonists experience.
Wood, Iron and Steel - your bots can now span the shortest gaps to the widest seas.
Reach previously inaccessible locations or create shortcuts by tunnelling through hills and mountains.
Send out boat trips to make use of offshore fishing spots and provide fish and lobster for your residences.
Produce Gold Coins which can be sold at the marketplace or supplied to the Workshop for improved research techs.