The Count Lucanor
Bir fantezi dünyasında Hans'a katıl ve sürprizlerle ve mücadelelerle dolu eşsiz bir macerayı deneyimle. Her bir kararın önemli olduğu ve her bir ipucunun bulmacayı çözmek ve hazineye ulaşmak için önemli bir parça olduğu sürükleyici öyküye kendini kaptır. Kalenin nahoş sırlarını açığa çıkar, renkli karakterlerle tanış ve unutma: Dehşet her zaman görünenin ardında dolanır.
Seçimler: Eylemlerin, beş farklı sona ve çeşitli yan hikâyelere sahip hikâyenin akışını değiştiriyor.