The Porsche Cayman GT4 (2016) is a car for uncompromising drivers, designed to impress with its lightweight construction, extremely agile chassis setup and unique sound. The Carbon Edition pushes the concept of this legendary car even further with a full carbon fiber aero kit, from bumper to spoiler. This is the perfect vehicle to defeat all your opponents from the starting line.