Porsche Cayman GT4 (2016) to wóz dla kierowców, którzy nie uznają kompromisów, zaprojektowany tak, by wzbudzać podziw swą lekką konstrukcją, niezwykle opływowym nadwoziem i niepowtarzalnym brzmieniem silnika. Wersja Carbon Edition wynosi projekt tego legendarnego samochodu na jeszcze wyższy poziom za sprawą pełnego pakietu węglowych włókien aerodynamicznych, od zderzaka aż po spoiler. To idealny wóz do dystansowania przeciwników już na starcie.