The Crew 2 Season Pass
The Crew 2 gives you the chance to showcase your skills and rise as a multi-skilled motorsports champion.
Push boundaries and take on new experiences in iconic locations. Fly and spin through fog and clouds above the snowcapped Rocky Mountains, burn rubber in the backstreets of New York City, sweep through the Mississippi River, and explore every inch of the Grand Canyon. Driving your dream hypercar, riding some of the most iconic American bikes, and taking control of the swiftest aerobatic planes and powerboats: opportunities for fun and challenges are limitless in a fully redesigned USA.
The Crew 2 is about open world freedom behind the wheel of your favorite rides. Shift from one to another with just a push of a button using the Fast Fav feature and experience the full potential of this huge and seamless open world. Cruising through L.A in your dream hypercar, switch to the swiftest aerobatic plane to rise above the skyscrapers and enjoy stunning perspectives over Hollywood, then swap it for a slick powerboat as you reach the coastline, landing smoothly on the Pacific ocean: opportunities for fun and challenges are limitless.
Join four different motorsports families from around the country: street and pro racers, off-road experts, and freestylers. They’ll hook you up with new rides, and they’ll introduce you to their own unique motorsports culture and set of disciplines. Through competitions and chance encounters, find and hone your personal style, collect and customize your dream rides, show them off in your HQ, and make your mark on the entire US motorsports scene.