Season Pass
W grze The Crew 2 możesz pokazać, na co Cię stać, i zostać interdyscyplinarnym mistrzem sportów motorowych.
Pokonuj kolejne granice i zdobywaj nowe doświadczenia w kultowych lokalizacjach. Szybuj w chmurach nad ośnieżonymi szczytami Gór Skalistych, pal gumę na bocznych ulicach Nowego Jorku, płyń rzeką Mississippi i poznaj wszystkie zakamarki Wielkiego Kanionu. Ścigaj się w supersamochodach i na kultowych amerykańskich motocykli, pilotuj zwinne samoloty do powietrznych akrobacji i pruj fale w potężnymi motorówkami: możliwości zabawy i wyzwania w nowych amerykańskich lokalizacjach są nieograniczone.
W grze The Crew 2 możesz swobodnie poruszać się po otwartym świecie w ulubionych pojazdach. Przesiadaj się między pojazdami za pomocą funkcji Fast Fav i zobacz wszystko, co oferuje ten wielki, zintegrowany, otwarty świat. Przemierzaj LA w wymarzonym supersamochodzie, siądź za sterami zwinnego samolotu akrobacyjnego, wzbij się ponad drapacze chmur i stamtąd podziwiaj niezwykłe widoki Hollywood, a kiedy dotrzesz nad wodę, przesiądź się do motorówki, by popływać po Oceanie Spokojnym: możliwości zabawy są nieograniczone.